Nekad zevy | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zevy

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arthur

Vad heter du på discord? Zevy#8545

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. tiderna stämer inte helt ibland kan jag vara uppe längre ibland. tolka detta som ett ungefär
skoldagar
mån: 16:30-22:00
tis: 16:30-22:00
ons: 16:30-22:00
tor: 16:30-22:00

helger
fre: 16:30- 01:00
lör: 12:00- 01:00
sön: 12:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 7 månader. vet inte exakt men gjorde mitt konto på forumet 12 mars 2023 (var inte medlem då)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 15 gånger går ej att bifoga bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att hålla kolla på sin omgivning och underlätta staffsens job. servervaktens uppgift är ganska simpel men krävs rätt så mycket jobb, servervakten ska rpa som vanligt och ska inte åka runt och kolla efter personer som inte rpar på ett bra sätt. tex en servervakt åker runt till piren bara för at hitta folk som lallar eller rpar på ett dåligt sätt detta är ju staffsens job. servervakten ska ha en hög rp nivå och vara rätt så seriösa när det kommer till rp jag tycker också att han eller hon ska kunna dem flesta reglerna och följa dem själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill på något sätt utveckla och hjälpa serven på något sätt. jag tycker att jag passar som servervakt pågrund av att jag har ett stort intresse av rp sedan jag blev medlem. när jag rpar tycker jag att det är viktigt att man har en bra rp nivå men också se till att alla i min omgiving har det också. Jag vill hjälpa och underlätta stafsens jobb och hjälpa till på denna server. det är därför jag vill bli server vakt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse kan innebära att man använder sina förmågor som servervakt på ett dåligt sätt. tex jag abusar min servervakts roll pågrund avatt jag revvade mig själv i scenario för att vinna det eller revvade min polare i ett scenario för jag orkade inte åka med han till sjukan. servervakten har förmågan att svbanna. man kan abusa den här förmågan väldigt lätt inom att ta lätta åtgärder åt folk man känner. och tar extra hårda åtkärder man inte gillar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka