Nekad Zevqxz123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mongopaddan

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? zevqxz.tm

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zami Cloudson. Zami är 24 år gammal och han har halkat in på det kriminella. Zami växte upp i Märsta och han hade det tufft i skolan. Zami hade 46 samtal hem från lärare på bara en termin. När Zami var 17 år började han sälja cannabis. Ingen visste det utan bara dem han sålde till och bara han själv. Zami är en kille som ingen vill bråka med för ifall man är kaxig mot honom så ligger man risigt till. Zami gick inte bara i vanlig skola för när han fyllde 14 så kom han in på hvb hem och det var något som vände hans liv totalt. Från när han var 14 - 17 år så var han på hvb. När han började gymnasium så hoppade han av efter bara en månad. Zami har också ett bil intresse och hans dröm bil är en Lamborghini Urus. Men Zami sålde inte bara cannabis utan han sålde också encro lurar och hans kordnamn var Z40000i för att ingen skulle veta vem han var när han sålde genom encro Hans föräldrar var hårda mot han. Men även fast den var det så fortsatte han med det kriminella. När han blev 18 flyttade han ut från sitt hvb hem. Nu så håller han på med olika slags droger och annat. Han är också misstänkt för grovt vapenbrott. Zami har alltid haft en dold talang och det är att rappa. Zami har alltså ett väldigt tufft liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp. Det vill säga att jag kommer utveckla min och andras RP. Jag kommer där och med sprida min sociala rp då det ska bli roligt för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om man tex slåss. Då ska man inte bara stå och stampa på någon annan utan man ska låta personen slå dig också. Alltså så ska båda sidorna i ett scenario ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1. C-logg = man lämnar under ett scenario till sin fördel. 2. RDM = man dödar någon utan bakomliggande scenario. 3. Suntförnuft = man ska tänka som man gör i riktiga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka