Accepterad Zevqxz123 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mongopaddan

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121985570/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453e7022

Vad är din discord tagg? theooo232

Vem var det som bannade dig? Manualchecked

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-09 151759.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade en del som Aimo Park vilket var fel. Han tyckte nog det var dåligt eftersom man inte hade gjort så irl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag peppar sprayar en kille som jobbar på samma jobb eftersom att vi beefade. Han sa saker om mina föräldrar så jag blev förbannad. Så efter jag skjutit överdrivet mkt pepparspray så går det ett tag å sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Borde tänkt på vad jag gjorde innan. Jag överdrev och tänkte dåligt. Så den är på mig. Jag tänkte inte med sunt förnuft vilket är fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen stor ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata med han och komma överens. Inte bara slå och pepparspraya han. Då hade det blivit kul och bra för båda parter istället för att jag bara ska hemnas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, kommer tänka mer innan jag gör saker. Kommer även vara lite lugnare. Kanske inte gå igång på allt liksom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka