Nekad Zevqxz | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

padthai

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Zevqxz.™#9598

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Svensson och är en smart kille som alltid har drömt om att bli polis. Liam hade det lätt i skolan och var extra duktig i Matte. Liams pappa var polis så det betydde mycket för Liam att bli det. Liam kommer ifrån Falun och han gillar bilar också men Liam har inte haft tid med det då han just har kommit in på Polishögskolan och jobbar stenhårt för att bli polis. Liams mamma är en känd sångare men Liam själv gillar inte sång så mycket utan han gillar att träna vara med kompisar osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp. Förbättra både min och andras rp och skaffa roliga och bra rp scenarion. Jag kommer hjälpa folk ifall dem behöver hjälp och absolut inte lalla då jag älskar rp samt vara mig själv och inte försöka vara någon annan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara du ska ha kul i ett scenario utan alla. Tillexempel om du slåss så ska du inte bara stampa någon utan låta personen slå dig några gånger också så båda har kul. Det är en viktig regel annars kommer ju ingen RPa om alla tänker nu ska jag få han att ha tråkigt men det blir kul för mig så aa det är de.

Hur hittade du Unive? Jag har blivit tipsad av min kompis samt så har jag också sätt servern på socialamedier.

Tillbaka