Accepterad Zevqxz | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zevqxz

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? zevqxz.tm

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aron Berg han är 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig samt har en god arbetsmoral

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina planer för min karaktär är att bli polis. Jag har alltid velat bli det här. Jag kommer satsa på att komma så högt inom polis kåren som det går.
Aron växte upp i en lite rörig miljö där han lärde sig tidigt att klara sig själv. Han har alltid varit intresserad av bilar och vill i framtiden öppna en egen verkstad. Just nu försöker han hålla sig på rätt spår, men det är svårt ibland eftersom han har gamla kontakter som kan dra in honom i trubbel igen. Så därför vill han istället bli polis.



Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt samt bra rollspel. Jag kan få mycket skratt och glädje på servern. Jag kommer bidra med bra social RP och få fler folk att tycka Unive är en rolig server att spela på. Jag kommer skapa mycket scenarion samt socialisera servern. Jag kommer sprida bra RP ifrån mig och det kommer leda till att folk kommer hänga på och göra samma sak att sprida en RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska få båda parterna att ha roligt i ett scenario. Inte bara att en ska ha kul. Tex om man har en boxnings match. Då ska man inte bara stampa någon. Istället kan man själv också ta några slag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Japp, jag fear RPade och fick ban för det. Jag har lärt mig att man inte alltid behöver vinna scenarion.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logg = man quitar spelet för att inte förlora ett scenario. Powerging 2 = man spelar för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.
 
Senast ändrad:
Utveckla gärna: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du har 24 på dig innan din ansökan nekas automatiskt!
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top