Accepterad Zevqxz | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

padthai

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Zevqxz#9598

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zami Cloudson. Zami är 24 år gammal och han har halkat in på det kriminella. Zami växte upp i Märsta och han hade det tufft i skolan. Zami hade 46 samtal hem från lärare på bara en termin. När Zami var 17 år började han sälja cannabis. Ingen visste det utan bara dem han sålde till och bara han själv. Zami är en kille som ingen vill bråka med för ifall man är kaxig mot honom så ligger man risigt till. Zami gick inte bara i vanlig skola för när han fyllde 14 så kom han in på hvb hem och det var något som vände hans liv totalt. Från när han var 14 - 17 år så var han på hvb. När han började gymnasium så hoppade han av efter bara en månad. Zami har också ett bil intresse och hans dröm bil är en Lamborghini Urus. Men Zami sålde inte bara cannabis utan han sålde också encro lurar och hans kordnamn var Z40000i för att ingen skulle veta vem han var när han sålde genom encro

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp samt roliga scenarion. Jag kan förbättra min RP och andras RP genom att själv ha en bra RP och att lyssna på alla regler så gör alla andra det. Jag kommer bidra med social RP som jag älskar och jag tycker det är en grund i RPn om vi tar bort suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte bara du ska ha kul i ett scenario utan alla ska ha kul. Tillexempel om du slåss mot någon. Då ska du inte stå och stampa på någon utan du kan låta den personen slå dig också.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till Unive genom vänner och för att jag kollade på Lexty.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka