Accepterad ZevenDot3 | Chef-jobb ansökan[Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,274
Reaction score
31
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Malmqvist

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? ZevenDot3#1348

Hur gammal är du? 24

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Tja! Jag vill bli chef på Malmqvist för att jag vet att jag kan utveckla rp så oerhört mycket och göra Malmqvist till något bättre. Tycker det alltid har varit roligt att komma tillbaka som chef igen då jag varit personalansvarig / biträdande chef samt chef tidigiare hos Securitas, Vianor, Saras, Auto, Kriminalvården så vet hur man sköter allt snyggt. Jag kommer att kunna bidra till ett mycket bra rp både från min sida men även de som kommer jobba där. Jag kommer absolut fixa Malmqvist till det bättre så att företaget blir mer aktivt och att alla spelare får tillgång till att köpa bil större delen av dygnet så att det kommer bli bättre än den varit. Det kan nog bli en väldig rolig resa till att göra den större och se till så den blir intressant. Har varit biträdande och chef innan och personer som har varit anställda har alltid gillat mig och tyckt att jag kan leda företaget på en lagom nivå. Samt har jag en bra ålder vilket gör att jag är mogen. Jag kan bidra till en bättre resa på servern och utveckla den sociala rp:n som blir när man jobbar inom bilsäljare. Min bilfirma kommer alltid ha personal i tjänst. Kommer även komma med nya idéer hur man kan utveckla allt. Jag är en väldigt omtänksam person som alltid är trevlig. Jag älskar att prata med människor och på så sätt så älskar jag att anställa människor och allt sånt. Jag gillar att ha många bollar i luften när man har kontroll över det och vad som händer. Jag är bra på att ta mig an utmaningar och saker som blir ett problem löser jag och det blir så bra som det går att bli. Gillar detta jobb sjukt mycket. Gillar att ha stora saker på g och det blir alltid bra som jag sa innan. Stora uppgifter är roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som sagt varit chef på Vianor, Auto, Saras, Kriminalvården, RTJ innan så har all erfarenhet som krävs för att sätta igenom firman igen. Jag kommer bolla fram nya ider hur vi kan göra firman till det bättre och anställa mer personal som verkligen vill jobba där och ej endast jobbar för att få lön för tycker det är en del av rpn att man ska trivas där man själv jobbar och inte vara en del av powergaming.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 7-12 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka