Accepterad ZevenDot3 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,274
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198148477319/

Ditt Hex-ID: 11000010b37e187

Vad är din discord tagg? zevendot3

Vem var det som bannade dig? VOID

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-06 130924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt så vet jag inte det. utan allt var ett stort missförstånd och VOID tog ett litet för snabbt beslut och valde att p-banna mig utan att förstå hela situvationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg och sov

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är felaktig och ett missförstånd. När jag blev chef på kriminalvården så hade jag höga löner redan t ex Chef 1.500kr bitr 1300 kr osv osv OCH dessa löner hade jag inte ändrat utan som sagt dessa löner hade jag direkt när jag blev chef. Efter några dagar så ändrades nästan alla löner och jag trodde att det var en bugg så jag ändrade tillbaka lönerna igen som sagt jag trodde att det var en bugg. INGEN jobb ansvarig hade skrivit till mig eller någon från staff teamet att lönerna var sänkte och dom måste ligga på den nivån och från min sida ifall ingen har kontaktat mig så är det självklart att jag tror det beror på en bugg. OM en person hade kontaktat mig och bett mig inte höja lönerna för dom är för höga hade jag själv aldrig höjt tillbaka dom!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 8 gånger innan, dom flesta är från när jag vet helt ny och vart då bannad för OOC bland annat men som sagt det var för ca 2 års sen när jag började på Unive jag fick ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från mitt håll kunde jag inte gjort något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ifall lönerna sänks utan att någon kontaktar mig angående det så är det ingen bugg tydligen utan då har en person i staff temet ändrat detta själv och trott att alla ska veta detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka