Nekad ZevenDot3 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZevenDot3

Icke Medlem
Meddelanden
2,361
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: ZevenDot3#1348

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 1998

Varför ska just du bli staff? Tja!

Jag har sen tidigare varit helper på Unive för ca 1 års sen samt medlemskap ansvarig på servern vilket jag trivdes bra som men visst har man gjort sina misstag men inget som kommer att upprepa sig igen. Jag vill komma tillbaka till Unive igen eftersom jag har saknat det men har tröttnat lite på rpn och det var därför jag tog bort min server jag hade som ped designer på ca 500+ medlemmar samt lämnat Unive dc men planen är att komma tillbaka igen. Jag vill se till att alla spelare sköter sig och håller sig till reglerna oavsett om det endast är en person som är online eller 600, det spelar ingen roll eftersom man fortfarande är online på Unive och ska hålla sig till reglerna. Jag är här för att stanna denna gången och hjälpa alla nya spelare och även lära ut hur man rpar på ett bra sett med mera.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 7-10 timmar. Månad till söndag, dagtid eller natttid. Spelar ingen roll för min del.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1,5 snart

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenhet som designer, staff, ma, servervakt och kommer ihåg alla kommando.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka