Accepterad ZevenDot3 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE & VOLLE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZevenDot3

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
2,274
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? ZevenDot3#3240

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 1998

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att vilja ansöka om att bli Medlemskap Ansvarig är för att jag har kompetens, styrkan och viljan för detta jobb. Varje dag får vi in hundratals nya medlemmar till discorden och ansökningar på forumet. Det ökar trycket på dem få medlemskap ansvariga vi har att ge alla nya fantastiska spelare wl ifall dom har läst på reglerna tillräckligt mycket. Min roll till Medlemskap Ansvarig är att jag vill vara med i Unive’s utveckling och kommer stanna kvar på Unive tills servern inte finns längre med andra ord, vilket leder till att jag vill gärna att dem nya ska rp’a så bra som möjligt och följa reglerna så bra som möjligt och det kan jag påverka genom att endast godkänna folk som verkligen vill satsa på servern och inte bara lalla runt. Jag hade varit bra ansvarig för medlemskap eftersom ni behöver mer folk för mer folk ansluter sig till serven och vara med i utvecklingen på servern samt att många klagar på det tar lång tid i väntrum att få sin röst hörd ang få godkänt eller ej.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni kommer att göra det rätta genom att välja mig eftersom jag har erfarenhet sen tidigare och har spelat på servern lite mer än 2 år nu och är fullt medveten om hur högt tryck det kan bli. Jag kommer att se till att ge snabba svar och ifall det är något dom behöver tillägga på ansökan kommer jag skriva detta tydligen till personen så att hen förstår ifall han blir nekad. Som sagt är jag en väldigt engagerad person som dömer själva ansökan och inte vem själva personen är och det är en fördel då reglerna personen ska kunna väger mer och hur personen har tänk att rollspela. Jag kommer som sagt vara aktiv och svara på så många ansökan som möjligt. Jag kan garantera att jag kommer vara mest aktiv bland alla och gör mitt jobb professionellt. Mitt krav är att alla nya medlemmar MÅSTE kunna alla grundregler, kan dom ej så får dom läsa vidare och skicka in en ny ansökan. Och som sagt så är jag väldigt aktiv vilket gör att jag kommer ta flera skriftliga ansökningar mest men också många muntliga intervjuer. Är väldigt öppen, social och bra på att kommunicera med folk. Vill ta denna servern framåt också och jag tror folk kommer tycka att rollspel blir roligare när dom blir medlemmar och får en trygg plats här!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Easy svar... bemöt andra som du själv vill bli bemött. Detta är en oskriven regeln helt enkelt. Jag kommer vara ansiktet utåt i Unive om jag får godkänt och min röst och attityd är det första dom nya spelarna kommer bemöta och om jag låter arg eller dryg kommer personerna kanske lämna server och gå till någon annan och detta är då viktigt att ha i åtanken då Unive kan få skit för dryg personal, och vi förlorar spelare. Men samtidigt är det viktigt o vara sträng. Är det någon som ej kan reglerna är det viktigt att tala om detta till personen på ett trevligt sätt samt muntliga intervjuer så ett varmt välkomnande är aldrig fel och låta dom prata till punkt. För vi vet ju alla hur det var att gå på intervju för första gången.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är väldigt stor stor skillnad eftersom du hoppar över hela upplevelsen med att spela på Unive som icke medlem. Jag vill att alla ska bli medlem eftersom jag tror att rp nivån ökar betydligt. Fördelarna är exakt som irl, t ex är jag ej medborgare kan jag ej skaffa lägenhet, kan ej skaffa riktigt jobb osv men blir jag medborgare så öppnas alla dessa chanser för personen att gå all-in. Det är alltid roligare att se folk är medlemmar än ifall dom icke skulle vara det. Jag vill även försöka få ner väntetiderna på dem muntliga intervjuerna blir kortare genom att anställa mig då. Godkänner bara folk som är seriösa och har skrivit en bra ansökan och vill stanna kvar här länge!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna alla regler men först o främst grundreglerna och inte bara bli medlem för att. Jag vill öka rollspelet på servern och genom att inte godkänna extremt mycket folk som är osäkra på reglerna, kommer bara göra servern sämre då alla kommer skita i reglerna. Jag kommer att säga till alla nya hur viktiga alla regler kommer att vara och missköter man sig leder det till konsekvenser då alla på servern vill ha en så bra rp nivå som möjligt självfallet. Jag anser även att man måste som ett krav kunna alla grundregler och ta rollspelet väldigt seriöst och inte bara lalla bort sitt medlemskap om man väl blir godkänd.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Både muntligt och skriftligt då jag vill bedöma hur dem formulerar sig samt deras karaktär in-game kommer att vara. Jag älskar att prata med folk och därför kommer jag att tycka om att ta intervjuer muntligt osv. Jag kommer känna stort ansvar då det är jag bland annat tillsammans med vårat team bestämmer vilka som blir godkänna och inte. Jag vill försöka hindra folk att bara ansöka för skoj skull utan att folket ska ta det seriöst. Jag tycker man ska vara aktiv och läsa ansökningar och ta intervjuer ofta. Jag kommer godkänna rätt typ av personer som inte lallar utan sånna som är seriösa.

Hur ser din aktivitetet ut? Många brukar ljuga hur aktiva dom är men jag är alltid ärlig i det och min aktivitet kommer vara varje dag 4-12 timmar. Är det lugnt kan jag rpa under tiden sen skifta tillbaka när nya ansökningar har kommit in eller folk är redo och ta sin intervju.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka