Nekad Zevax | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zevax

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084189818/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Zevax#1767

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Dahlström han är 23 år. Han har haft en svår uppväxt i ett kriminellt umgänge, han har inga barn eller familj. Hans mamma och pappa var väldigt elaka eftersom dom misshandlade Anton. När Anton gick i skolan så var det väldigt svårt för honom att konsentrera under lektionerna för att han tänkte på hur hårt misshandlad och skadad Anton skulle bli efter skolan. Eftersom han mådde dåligt så började dumma saker ske han började gå med i gäng och begå en massa butiks rån samt andra brått. Anton hade en storebror han gick tyvär bort när Anton var bara 16 år. Antons bror hette Mikael och var 20 år när han blev mördad under en skottlossning. Skottlossningen skädde 2015 för 7 år sedan. Anton tog nästan livet av sig när mordet skädde det var även Mikeal som introducerade honom till gäng kriminaliteten. Noah var tvungen att flytta till Unive för att undvika problem i sin hemma stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att skapa bra RP scenarion och jag kommer inte att Fail RPA och sånt utan jag kommer att faktiskt jobba eller bli gängmedlem. Jag kommer inte att Lalla eller något sånt och nu när jag har spelat lite på servern som icke medlem så har jag testat lite och jag vill gärna försöka att bli Medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriösa och bra scenarion och hålla en bra RP nivå. Och göra servern till en ännu bättre server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa så att alla har kul och inte bara du. Som till exempel så om någon riktar ett vapen mot dig i ett scenario så ska du inte dra ditt vapen utan du ska göra som indeviden säger.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började spela det och sedan ville jag börja spela det och de lärde mig lite hur man gjorde, och nu spelar jag och tycker det är roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka