Accepterad Zevax | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zevax

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084189818/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Zevax#1767

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa "jag har inte spelat så länge" och det får man inte göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med en bil som jag precis hade köpt och då ville jag testa mina bromsar, men det var inte lika bra som jag trodde så därför råkade jag krocka in i en annan bil. Sedan kom två personer upp till min bil och sa att jag skulle ut ur bilen men då laggade det och jag kunde inte ta av mig säkerhetsbältet. Men jag försökte gå ut men de gick inte och då blev jag väldigt stressad eftersom de var så på att jag skulle hoppa ut och då tänkte inte jag så mycket så jag sa det som jag inte får säg-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban men jag tycker också det var fel av mig att jag glömde bort. Jag kunde ju inte ta av mig säkerhetsbälte så jag blev stressad och tror det skulle ha blivit svårt för mig att kunna tänka på flera saker samtidigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var Combat log och jag har lärt mig att det inte är värt det att lämna i ett scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna försöka koncentrera mig mer på vad jag sa och inte bara slänga ut ord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska följa reglerna i rp och man ska lyssna på vad en person säger annars kan det leda till ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Tillbaka