Accepterad Zevax | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zevax

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084189818/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Zevax#1767

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Använder /me på fel sätt ist för att skriva så: Skriv typ /me Skylt: Sen vad du ska skriva

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte skrev /me Skylt: säljer bil för 45 k, men jag skrev /me säljer bil för 45 k.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Piren och tänkte sälja min Ford för 45 tusen. Så jag skrev /sme säljer bil för 45 k. Sedan ställde jag mig på Piren och tittade om någon ville köpa min bil. Då var det någon som la märke till att jag inte skrev Skylt så därför valde de att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag inte visste det, jag visste inte det eftersom det inte står på Unives regler. Jag har även sätt många andra som säljer bilar som inte har haft en skylt skrivit som mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min lärdom är att det inte är värt det att lämna när man blir t.ex rånad.

Har lärt mig att man inte ska säga saker som inte är verkligt och om spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skriva skylt men det var svårt att veta för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man måste skriva Skylt: eller Lapp:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka