Accepterad Zevax | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zevax

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084189818/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Zevax#1767

Vem var det som bannade dig? Kebabegott1896

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lämnade/utskickad i ett pågående rån/mordförsök.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var på kvällen när jag skulle tanka min bil som jag precis hade köpt, då fick jag motorstopp en bit utanför Mekonomen. Då behövde jag springa till närmaste bensin mack och när jag skulle köpa min bensindunk så kom en svart bil till mig, det var en normal stor bil, mer än de såg jag inte. Sedan så gick en person ut ur dörren där back och började höja rösten mot mig och så att jag skulle vända mig om och upp med händerna. Han höll även i en pistol medans och började hota mig. Sedan började han strypa mig och när han gjorde de i cirka 10 sekunder stängdes min dator av, jag vet dock inte vad det kan bero på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban, för att min dator stängdes av men de visste inte rånarna så de bannade och antog att jag lämnade i ett scenario, men jag förstår att det är svårt för dom att veta att min dator stängdes av. Om jag skulle varit dom skulle jag också banna personen eftersom det är svårt att veta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare eftersom jag är ny på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort något annorlunda, jag skulle kunnat stanna kvar och ringt polisen snabbt innan min dator stängdes av. Men det var svårt innan att tänka så eftersom jag är ny på spelet och inte riktigt vet hur allting fungerar, det var också första gången.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det inte är värt det att lämna i ett scenario när man blir rånad eller så för då kan man inte spela. Det är bättre att bli av med sina saker än att inte få köra under en viss tid.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka