zetterholm
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/youngestflexerrrr/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebastian#7866
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amadeus Fling. Amadeus är en trevlig 21 åring som alltid går runt med ett leende på läpparna.
Han har ett stort intresse för snabba bilar och festar gärna till det med ett glas vin på kvällarna.
Flyttade till denna stad pga depression från hans tidigare förhållande så han kände att han behövde en ny start.
Han är uppväxt i södra delen av förenta staterna där han växte upp tillsammans med hans mamma, pappa och lillebror. Hans familj var inte så förmögen så dom hade inte råd med dedär lilla extra. De hade mat på bordet och en plats att sova på nätterna. Han har tidigare jobbat som mäklare men är sedan 1 månad tillbaka arbetslös då han varit missnöjd med hans jobbarkollegors beteende. Letar nu efter en nystart i livet med en postiv inställning och målsättningen att hitta nya vänner och nytt jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli whitelistad för jag har sett hur många som inte följer reglerna som servern har och jag är helt medveten om att jag kan bidra med en förändring till det bättre.
Har spelat på denna server ett antal timmar och har sett att det finns många saker man kan utveckla och göra bättre.
För att dessa förändringar ska ske behövs det fler whitelistade personer som brinner för gta rp och som kan hjälpa ägaren och moderatorerna till att utveckla servern på alla sett och vis för att göra alla spelares upplevelse perfekt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill just bli medlem på Unive för att enligt era community så har denna server den bästa rp:n och jag är verkligen inne i att börja spela roleplay av att jag har kollat på streamers som spelar på olika serverar. Så jag vill bli en del av denna community för att jag vill bli bra på rp och för att jag tycker det känns kul.
Hur hittade du Unive? ag hittade Unive genom en nära bekant som tipsade mig om servern. Personen visste att jag gillar att spela rp men att jag inte funnit en riktigt bra server för att spela på.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lära mig sammarbeta och hjälpas åt med andra personer att göra en bra gta rp server för att sedan kunna spela spelet vi alla gillar och vill spela.
Samtidigt som man spelar utvecklas man mycket som person samt bygger upp relation med andra medspelare.
Vill att jag och resterande spelare ska få sig ett gott skratt när vi spelar och sedan få oss att vilja logga in varje dag för nya äventyr.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att träffa nya människor och lära mig nya saker. Vill utvecklas mer som person och skapa band med nya människor samtidigt som jag har extremt kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebastian#7866
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amadeus Fling. Amadeus är en trevlig 21 åring som alltid går runt med ett leende på läpparna.
Han har ett stort intresse för snabba bilar och festar gärna till det med ett glas vin på kvällarna.
Flyttade till denna stad pga depression från hans tidigare förhållande så han kände att han behövde en ny start.
Han är uppväxt i södra delen av förenta staterna där han växte upp tillsammans med hans mamma, pappa och lillebror. Hans familj var inte så förmögen så dom hade inte råd med dedär lilla extra. De hade mat på bordet och en plats att sova på nätterna. Han har tidigare jobbat som mäklare men är sedan 1 månad tillbaka arbetslös då han varit missnöjd med hans jobbarkollegors beteende. Letar nu efter en nystart i livet med en postiv inställning och målsättningen att hitta nya vänner och nytt jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli whitelistad för jag har sett hur många som inte följer reglerna som servern har och jag är helt medveten om att jag kan bidra med en förändring till det bättre.
Har spelat på denna server ett antal timmar och har sett att det finns många saker man kan utveckla och göra bättre.
För att dessa förändringar ska ske behövs det fler whitelistade personer som brinner för gta rp och som kan hjälpa ägaren och moderatorerna till att utveckla servern på alla sett och vis för att göra alla spelares upplevelse perfekt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill just bli medlem på Unive för att enligt era community så har denna server den bästa rp:n och jag är verkligen inne i att börja spela roleplay av att jag har kollat på streamers som spelar på olika serverar. Så jag vill bli en del av denna community för att jag vill bli bra på rp och för att jag tycker det känns kul.
Hur hittade du Unive? ag hittade Unive genom en nära bekant som tipsade mig om servern. Personen visste att jag gillar att spela rp men att jag inte funnit en riktigt bra server för att spela på.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lära mig sammarbeta och hjälpas åt med andra personer att göra en bra gta rp server för att sedan kunna spela spelet vi alla gillar och vill spela.
Samtidigt som man spelar utvecklas man mycket som person samt bygger upp relation med andra medspelare.
Vill att jag och resterande spelare ska få sig ett gott skratt när vi spelar och sedan få oss att vilja logga in varje dag för nya äventyr.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att träffa nya människor och lära mig nya saker. Vill utvecklas mer som person och skapa band med nya människor samtidigt som jag har extremt kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.