Nekad Zett0z | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zett0z

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114226993/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Zett0z#0286

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2001

Berätta om din karaktär. Jag är 25 år gammal och har haft 5 års hårt arbete inom fordons branschen allt från bil mekaniker till bil försäljare och eftersom det så är jag väldigt bil kunnig och även pluggat fordon linjen på gymnasiet för att ta mig ut i arbetes världen. Jag är en glad och snäll kille som vill ge ett bra första intryck för att bli omtyckt i staden och föra vidare bra energi, jag finns alltid där för att hjälpa till i staden och håller sig gärna undan från bråk. Jag har även ett stort intresse av alla sorters olika bilar sen långt tillbaka och är intresserad av fordons arbeten och gillar att gå på car meets och olika sorters race.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer spela med respekt till unives regler och alltid vissa gott exempel av roleplay och vara en bra förebild till nya spelare i unive som kommer mer verkligt och få en bättre roleplay i unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom det är en full svensk talande server och väldigt bra och organiserad och även väldigt populär server i Sverige. Jag har också fått tips av kompisar som spelat på unive innan

Hur hittade du Unive? eftersom det är den populäraste servern i sverige och har fått många bra tips om unive av kompisar och sen jag börjat köra på unive har jag börjat gilla unive mer och mer för varje dag

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min kunskap om roleplay och bli så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en bättre roleplay spelare och alltid följa reglerna och bli mer och mer igenkänd i unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har bara hört massa bra om unive så började köra där och gillade unive så mycket så har inte testat någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka