Nekad Zett0z | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zett0z

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114226993/

Ditt Hex-ID: 76561197960267320

Vad är din discord tagg? Zett0z#0286

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 5d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde en animation och började flyga upp över marken och min gubbe började skaka och glitcha sen blev jag utskickade och jag fick 5 dagars ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban eftersom jag inte kan kontrollera om min gubbe och börjar glitcha och flyga upp jag skulle bara göra en animation och sen blev jag bannad från ingenstans

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad var för lall men det var för det var första gången jag körde och jag visste inte hur roleplay funkade men nu har jag lärt mig hur det funkar och kan reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? spelat glitchade så jag kunde inte sluta göra animationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte eftersom det enligt mig var en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka