Nekad Zett0z | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zett0z

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114226993/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Zett0z#0286

Vem var det som bannade dig? Det står exakt sähära när jag öppnar unive: Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: Zett0z) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök www.unive.se/bannad

Hur lång tid var din ban? Det står ej

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230326204623_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej finns ingen anledning och även inte hur länge bannen var

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på mina inställningar och skulle ändra ljudet då min meny började bugga och bläddrade upp och ner och åt sidorna. Så jag valde att restarta Unive för att få bort problemet men när jag startade igen så fick jag upp detta meddelande på unive servern : Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: Zett0z) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök www.unive.se/bannad. Och jag förstår ej varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom att att jag ej gjort något fel mot reglerna och finns ej någon anledning till min ban när jag går in på unive. kan även inte se hur länge jag har blivit bannad, så förstår inte om det har blivit nåt misssförstånd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannd för några månader då jag var ny på severn pågrund av lall men nu har jag lärt hur man spelar ordentligt på unive och bra roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gjorde ej något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet forfarande inte var min ban beror på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka