Accepterad ZeToK | Whitelist ansökning [Momme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZeToK

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198153821222/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? ZeToK#7293

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. En kille som heter Leo Andersson och är född 1990-03-11 och bor i multistaden. Leo vill kunna få ett bra jobb och kunna få mycket pengar. Leo vill kunna ha kul med sina vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar RP väldigt seriöst och tycker att det är ett otroligt sätt att kunna kommunicera med andra människor, detta är min första gång som jag spelar RP då jag har hört väldigt mycket positivt om det förut och känner att jag själv vill vara med och delta. Jag kommer se till så att alla trivs bra på servern och att alla kan vara med och vara delaktiga i att ha kul och utveckla deras RP-kunskaper.
jag vill bli WL för jag är duktig på RP jag kan alla regler och vet hur saker och ting fungerar, jag vill göra roliga scenarion och ha kul med alla på servern.
man får mer arbeten att välja på och att de känns mer seröst när man är whitelistad för jag siktar på en seriös rp så då känns de bäst att man är whitelistad, och sen vill ju jag gärna bli polis och då måste men ju vara whitelistad så de är en stor fördel att vara whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att denna server är riktigt bra så jag vill bli whitelistad för de finns mycket mer att göra och de finns flera olika yrken man kan ha ifall man är whitelistad, och när man är whitelistad så känns de mer seröst än om man inte är whitelistad och jag vill köra serös rp och då är whitelist ett måste.

Hur hittade du Multistaden? Gick in på svenska och tittade såg multistaden och gick in på den såg att den hade många inne på den. lycklig att jag joina den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få bra scenarion och ha kul på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Tillbaka