Nekad zerz1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerz1

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350296421/

Ditt Hex-ID: 1100001173f6565

Vad är din discord tagg? zerz.1

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett grovt regelbrott som absolut inte är okej jag vet att jag gjorde fel och ångrar det sjukt mycket det kommer verkligen inte ske igen jag ångar det som sagt väldigt mycket och jag fattar inte vad jag tänkte jag hoppas verkligen att jag skulle kunna få en andra chans att spela på unive och visa vad jag går för utan att göra regelbrott denna gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil med mina vänner och vi blev jagade av några, Dom pittar ut oss från en bro så kraschar typ alla mina vänner förutom jag o en annan kille. Dom pushar mot oss o jag börjar då skjuta ur bilen vilket jag inte visste att man inte fick jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Samt var bilen skottsäker vilket jag inte heller visste men sen när jag väl fick reda på det så abusade jag det så dum som jag var jag ångrar att jag gjorde detta groft vill verkligen få en till chans har på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det ångrar jag djupt. jag hoppas verkligen att ni hade kunnat ge mig en andra chans då jag verkligen vill spela på servern igen utan att göra regelbrott då det är oacceptabelt. Vill verkligen få en till chans för jag har verkligen saknat att spela på unive!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ungefär 8 månader sen jag blev bannad så kommer ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort detta grova regelbrott som jag verkligen ångrar och kommit support och pratat med staffsen som bad mig komma support. Jag ångrar detta groft och det ska aldrig hända igen. Jag önskar att ni hade kunnat ge mig en andra chans på unive då de är den bästa servern jag spelat på och den roligaste samt den bästa rpn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag sjukt mycket då det är jättetråkigt att inte få spela på unive då jag aldrig haft så kul som jag hade här och hoppas att jag får en till chans och jag kommer göra mycket bättre scenarion om jag skulle få komma tillbaks jag vill komma tillbaks för att jag hade så kul och kände att servern var bra så jag saknar den och nu vill jag tillbaks och bete mig samt följa reglerna och rpa som min karaktär och ha kul med mina vänner samt utveckla min rp ännu mer. Jag ber om ursäkt för de som hände de ska absolut inte hända igen! hoppas innerst att jag kan få en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka