Accepterad zerz1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerz1

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350296421/

Ditt Hex-ID: 1100001173f6565

Vad är din discord tagg? zerz.1

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unuunuun.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom grova regelbrotten jag gjorde såsom att jag lalla i support vilket var väldigt barnsligt och det ångrar jag groft. En av dom andra regelbrotten var att jag sköt som icke medlem vilket var bara allmänt onödigt o bara förstör för rpn och servern. Sen att jag lämnade när kevingchang tog in mig i staff samtal ingame och att jag lämnade var dåligt beteende av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord samtal med mina vänner och då får jag idén att jag ska gå in på unive och lalla och skjuta som icke medlem vilket var sjukt dåligt beteende som sagt o jag har tänkt över detta nu o jag vill absolut inte göra något liknande igen, jag åker då runt med min vän i en bil i grove street jag hoppar då ut på en polis och börjar skjuta mot honom, sedan blir jag tagen i staff samtal och då quitar jag o det var sjukt dåligt av mig som sagt skulle jag bara ha stannat kvar och pratat ut situationen med kevin. Kevinchang skriver efter jag har loggat att jag ska komma support o då gjorde jag de sedan börja jag bete mig dåligt i support o var barnslig vilket jag ångrar groft, jag kom på massa med bortförklarningar för att slippa bli bannad men de var allmänt dåligt beteende. Om en staff skulle be mig komma support nu skulle jag inte lalla i support då jag har lärt mig vad konsekvenserna blir o vill absolut inte få dessa konsekvenser nån mer gång då det är sjukt tråkigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg då det var ett tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först o främst inte ens få tanken om att göra något sånt här då det inte ens var kul, Jag skulle inte heller ha haft de beteendet jag hade i support osv. Samt bara haft ett samtal med kevinchang ingame och inte quitat då det var också sjukt dåligt beteende, Jag skulle aldrig ha skjutit som icke medlem heller då de förstör rpn jag ångrar detta groft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tänkt över denna ban i nästan en månad o jag har nu lärt mig väldigt mycket av denna ban. Det jag kommer göra om jag blir unbannad är att följa alla regler o aldrig göra något liknande samt bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka