Accepterad zerran | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerran

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? Långatårtan

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Arne Persson är 25 år och kommer ifrån en liten by utanför China. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt gruvarbetare och att äga ett hus i Sverige. Jo man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har kusiner i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min mor sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insåg att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en husbil och började koka crystal meth, men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i China. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i Göteborg det gjorde jag tills jag lärde mig språket. När jag väl lärde mig språket så satte jag mig på ett plan på väg till Los Santos och det är där jag befinner mig nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med polis rp i nuläget sedan får jag se hur jag dras till ett annat yrke eller rp stil. Jag kommer bidra med mitt bäst rp och kommer fortsätta pumpa på. Jag kommer göra mitt bästa för att framföra de bästa scenarion som möjligt och även ha en typ av utmaning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man spelar så att det blir roligt för båda parterna med det menas att till exempel om jag rånar banken och har 2 gisslor med två krav och dom kraven är fri passage och ingen h1 fast dom skiter i det och har h1 ändå då så spelar dom inte för motpartens vinst utan sin egen det samma gäller även om man tar en svin snabb och bra bil så dom inte har en chans då spelar man inte heller för motpartens vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jaa jag har läst o förstått reglerna, tex, rdm är när jag dödar någon utan ett giltigt scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpa i ett bra tag och varit tidigare på unive men nu är ska jag tillbaka med ännu bättre rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har stor erfarenhet inom rp och älskar rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka