Nekad zerox151 | Blacklist Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerox151

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv perspektiv Allt började med att min vän hoppade support och delade sin skärm då såg berra och någon annan staff att jag och min andra vän pratade med varandra i discord. Jag var död ig och han jag pratade med var it ens ig. Men så behöver jag hoppa support och får 5 poäng för metagaming, vilket jag förstår det är lite svårt för berra och veta om jag säger sanningen eller ljuger men men, sen får ja 5 poäng. sen drog berra in min krim för att jag hade för mycket attityd han drog den innan min staffdiss, för jag hade för mycket attityd, sen såklart blev jag arg och vi argumentera lite i pm, sen la jag en dålig rep på berra för jag var arg och irriterad på att min krim blev indragen, efter den - repen skriver berra till mig saker som idiot, smutsiga valp o lite andra saker, så tillbaka till att jag gjorde en - rep fick jag staffdiss och blacklist från servern och sen hade jag ba ett lugnare snack med berra i support efter blacklisten, jag bad om ursäkt osv

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag, men det är så fel av Berra att utnyttja sin makt att neka varenda blacklist överklagan jag gör bara för han har makt, jag blir blacklistad efter han har kallat mig smutsiga valp , idiot, inavels unge osv det så lågt tycker jag att permanent blacklist mig du kunde sagt kom support o prata med mig, och ba för ja sa ”ba för jag it suger av discord” så ger du mig permanent blacklist och Berra sa alla dessa skit ord t mig innan min - rep

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte vara så jobbig och skriva ut dåliga - reps och lära mig ha en konstruktiv- rep som följer målen som ska vara med och att vara mer lugn, för jag vet att när jag a bli lite arg kan jag tgappa de lite och bli fett jobbig måste ahd et i åtanken mer

Varför ska vi ge dig en till chans? För JAG KOMMER LÄRA MIG AV MITT MISSTAG, och faktiskt förbätttra min rp och jag gillar verkligen rpa på unive. Jag har så kul på unive också jag tycker alla e bra rpare där och det är ett jätte nice community som jag vill vara en del av och jag kommer visa förändring på ett postitvt sätt

Har du bevis som stödjer din överklagan? Kan inte klistra in på telefonen

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Berra jag kan lova att du kommer se skillnad vill ba verkligen bli unbannad har lagt pengar på servern och har så många irl vänner där som jag vill rpa med snälla ge mig en andra chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka