Nekad ZeroX | Blacklist Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerox151

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Allt började med att min vän hoppade support och delade sin skärm då såg berra och någon annan staff att jag och min andra vän pratade med varandra i discord. Jag var död ig och han jag pratade med var it ens ig. Men så behöver jag hoppa support och får 5 poäng för metagaming, vilket jag förstår det är lite svårt för berra och veta om jag säger sanningen eller ljuger men men, sen får ja 5 poäng. sen drog berra in min krim för att jag hade för mycket attityd han drog den innan min staffdiss, för jag hade för mycket attityd, sen såklart blev jag arg och vi argumentera lite i pm, sen la jag en dålig rep på berra för jag var arg och irriterad på att min krim blev indragen, efter den - repen skriver berra till mig saker som idiot, smutsiga valp o lite andra saker, så tillbaka till att jag gjorde en - rep fick jag staffdiss och blacklist från servern och sen hade jag ba ett lugnare snack med berra i support efter blacklisten, jag bad om ursäkt osv

Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar för det jag gjorde, borde inte över huvudtaget skrivit den - repen alls det var så jävla dumt då jag ba förlora på det med blacklist, och jag hade inte ens fått indragen krim om jag inte hade attityd i pm så jag tar verkligen snvar för min dåliga attityd och min - rep

Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har/kommer ta lärdom av i framtiden är att lära mig bli mer lugn och smartare i dessa situationer, måste lära mig att skriva fint till folk och tänka på konsekvenserna som kan påkomma

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag har tagit lärdom av mina misstag, jag kommer bidra med mycket mycket bättre RP, och jag vet att min sak är blacklist och jag förstår det men det är en annan sak att bli blacklistad på staffdiss och fusk, jag kan ta lärdom av detta, och jag vet att jag kommer förbättra mig i framtiden och jag gillar verkligen rpa på unive då jag tycker det är en bra och väl organiserad server, och jag kan lova att ni kommer se skillnad. och jag vill verkligen inte att min tid på Unive ska ta slut redan, har haft så kul och lärt känna jätte trevliga och roliga människor på servern och det kommer ej gå att hitta en annan unive det går inte så jag vill verkligen tillbaka och bevisa att jag är värdig en andra chans

Har du bevis som stödjer din överklagan? Går ej att klistra in, men det finns i berras och mitt pm och säkert i staff dcn1775676891140.png

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Berra om du ser detta kan du avblockera mig på discord hade uppskattas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka