Nekad ZEROOO | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZEROOO

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? zero.o.o

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Anderson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Modig och Kåt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik växte up utan en pappa i ett under klass hem. Hans pappa var en alkoholist drog missbrukare som dog av en överdos när Erik bara var 1 år gammal. Hans mamma försökt försörja dom men hade det svårt. För att få in lite mer pengar blev hon en strippare. Men sitt nya job fick hon mycket pengar. Erik drömmer om att bli en manlig strippare. Och tjäna massor av pengar. Erik vill också adoptera barn med sin framtida man och ge någon pappa som han aldrig hade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bli en passionerad arbetare som jobbar väldigt hårt. Jag är också inne i serven nästan varje dag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst betyder att man måste inte vinna alla scenarion. Om jag blir tex rånad istälet för att lämna så gör jag något realistiskt som att låta han ta pengarna och sen ringa polisen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag blev bannad för att cyklad i en bil butik men nu vet jag att det är imot reglerna och jag kommer aldrig göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM vilket betyder random deathmatch Powergaming betyder att du prioriterar dina fördelar över ett realistiskt spel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka