Nekad ZEROOO | Ban Överklagan [yVoltz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZEROOO

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162659987/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? zero.o.o

Vem var det som bannade dig? yVoltz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-25 224548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag jag hoppade ut ur en bil med ett vapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte i en grupp6 bil på en bro bakom sjukhuset. Min kompis som körde bilen stannade vid en bil som blev stoppad av polisen. och så hoppade jag ut ur bilen och då hade jag ett vapen. Jag hade inte ett vapen när jag hoppade i bilen så jag tror att spelat kan ha bugat och gett mig ett vapen. Jag är inte kriminell och kan därför inte ha något vapen. När jag hoppade ut ur bilen så fick jag panik för att jag inte ska ha något vapen och för att polisen började skjuta på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban staff visste inte att mitt spel hade bugat. Om jag skulle vara kriminell och jag hade hoppat ut ur en bil med ett vapen så hade jag förtjänat bannen. Men eftersom att mitt spel bugade så förtjänade inte jag bannen. Jag vet att det låter orimligt men om ni kan gå tillbaka till cirka 22.30 så kan ni kolla att det inte var med mening och att mitt spel bugga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att cykla i en bil butik men nu har jag läst reglerna och vet att det är imot reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha räckt up händerna men jag fick panik för jag visste inte var vapnet kom ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska ladda ner en app så att jag kan clipa om detta skulle hända igen så att jag har bättre bevis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du var ickemedlem med ett vapen som sprang runt med det vid sjukan! Vänta tills du är grön spelare sedan ansök igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka