Nekad Zeromicke | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeromicke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ZeroMicke/

Vad är ditt namn i verkligheten? Micke

Vad är ditt discord namn? Micke#4030

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jakob andersson och kommer från varberg, han är ofta glad och skryter väldigt mycket hela tiden. Hans intressen var till stor del bilar och att hänga med polare men när han fyllde 16 och började gymnasiet hamnade han i fel umgängen och hoppade av gymnasiet. Han gick med i ett gäng och har gjort 2 rån. Han har många polare från andra land och träffar aldrig sina föräldrar eller syskon. Han tycker inte om att vara med sina gamla kompisar som "inte är coola" och hänger alltid med sitt gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat många spel och alltid varit seriöst och tänkte inte vara annat på unive. Jag vill dessutom vara med för att skapa bra scenarion och ha kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett många spela på det och har sett att det är mycket seriösa spelare. Har inte testat någon annan server men verkar vara många och många seriösa spelare och det är mest det som lockar! har även hört från många att det är den bästa servern där ute.

Hur hittade du Unive? Genom xray89 som jag e vip/discord mod hos och såg han spela så ville testa :D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa riktigt bra scenarion, kanske gå med eller skapa ett gäng, skaffa polare och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära mig att rpa riktigt bra och gå med eller skapa ett gäng som blir ökänt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte riktigt. Testat några tomma anarki servrar men aldrig några seriösa eller stora.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka