Nekad Zeroh | Medlem ansökning [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeroh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199439162793/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver ryhle dahl

Vad är ditt discord namn? Zeroh#2200

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Jacob Olofsson är en glad kille på 21 år, i nu läget är han arbetslös eftersom han precis har gått klart gymnasiet inom bilmekaniker, han hade en bra uppväxt med båda sin mamma och pappa, han brukade hjälpa sin pappa på helgerna att skruva på hans gamla Camaro, det var där hela bil intresset började. Han äger ingen bil just nu men han vill börja jobba och köpa en för sina egna pengar. Han växte upp i en bra familj då hans mamma är advokat och pappa är chef inom byggbranschen så pengar, mat, kläder har aldrig varit ett problem när han bodde hemma. Nu bor han ensam i en billig lägenhet och söker jobb som mekaniker för att kunna ha mat på bordet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna rollspela med flera människor och samtidigt kunna ha kul med andra, jag kommer att bidra med att glatt humör och seriös rp och skapa roliga händelser samt minnen man aldrig glömmer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös rp och skapa roliga händelser med dom som är runt om mig, jag kommer att sköta mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? behandla andra spelare som jag själv vill bli behandlad, spela för att göra andra glada inte bara för att få mig själv glad

Hur hittade du Unive? genom Cosmo på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka