Accepterad Zero20 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zero20

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: zero092

Ange ditt födelsedatum 13 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill ansöka till support för att jag är en aktiv spelare inom Communityt och kan reglerna utantill och bra, samt att jag har en hel del fritid och vill spendera den på att hjälpa till unive med att förbättras. Aktiviteten är väldigt viktigt i detta just för att det är viktigt att man ska kunna spendera mycket tid på att hjälpa att t.ex. bygga upp/förbättra communityt och då behövs det att man är inne en hel del och ser vad problemen är i själva problemen som uppstår, vilket kan leda till att man kan ta reda på vad som kan förbättras osv, det är även bra för att man ska kunna hjälpa till med saker ingame som att specca osv. Jag har tålamod som är väldigt viktigt att ha och detta är just för att som support så ska du visa hur man ska bete sig, hur man ska rpa och hjälpa till alla även fast du kanske inte tycker om de personerna eller tycker om dem, att ha mycket tålamod är ju bra just för att då kan man stå ut med de personerna som är lite jobbigare i support och står ut med allting annat, detta är ju något man ska kunna göra då man ska bevisa att man är den mognare personen om den andra gör fel. Att kunna ta bra beslut är en viktig del, med detta vill jag säga att man ska kunna ta beslut (vilket jag är bra på) t.ex. som att banna folk som kanske står nära en, eller att kunna ta ett support ärende med någon du inte beundrar. Allt de där måste du tåla, sen hjälpa de med de dem behöver hjälp med, det är också ett stort plus om du kan arbetet sen tidigare, detta kan göra arbetet mycket lättare och kan leda till att besluten blir bättre, men som support ska du också kunna ta beslut som är stora om en mod inte är tillgänglig, korruption brukar förekomma inom flera servrar men jag kan ta såna ärenden utan att ta korrupta beslut. Korruption är strikt förbjudet. Jag har tidigare varit support men också ägare av en server med cirka 30 aktiva spelare, så jag vet hur allting kommer att fungera osv, detta är också bra för att då betyder det att jag har erfarenheter inom att vara support vilket är positivt. Jag kan sakerna, det vill säga att jag då vet under vilka tider jag kanske borde rpa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Allt lallande på sjukan och allmänna platser. och vill få bort allt skjut rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer försöka ha så bra kontakt med överiga helpers+ som möjligt. för att kunna jobba bättre! och lösa våra problem här på unive.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man kan hantera stress väldigt bra, och man ska inte sitta och skrika i support ärenden, du ska föregå med gott exempel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer jobba med staff arbete minst 4-6 timmar per dag. sedan så kan jag nog vara med familjen lite här och där.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1.5 månad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har inga tidigare erfarnheter utav staff arbete. men har tidigare support erfarenheter

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka