Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/
Vad är ditt namn i verkligheten? 110000100000638
Vad är ditt discord namn? Zerǿ#2572
Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2007
Berätta om din karaktär. jan olofsonen man med en kriminal bakgrund på grund av hans far som är i nu läget 40år gammal. Pidor var 12år gammal när hans far lämna han i kartellens händer för dom bad honom göra det för att det behövde mer "resurser". jan Far med namnet janson var en soldat i Gulf kartellen då han också som liten blev tvingad till han med. han har nu i nästan hela sitt liv jobbat för denna kartellen. När folk fråga han vad han jobba som så sa han att han jobba på en vingård som va en täckmantel för deras knark nätverk. Pidor har nu bestämt sig för att fly från gulf kartellen då dom inte visa han respekt över allt hans hård arbetare han har nu sökt asyl här i Sverige och är ny inflyttad i Sverige. nu söker han ett nytt "nätverk" som respekterar honom och gör arbete som Pidor själv kan stå för. han har sen han vart liten blivit tillsagd att inte tjalla för tjallare i kartellen kommer aldrig tillbaks lärde det honom. jan Olofson fritids intressen är för det mesta att resa runt och uppleva och se nya saker.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive. Jag tycker också själv att min RP-nivå ligger på en väldig Bra nivå och det är ju bara något jag ser som något positivt. inom kort framtid så kommer jag även att börja streama på unive då jag förhoppningsvis kan uppmana folk att komma in och spela bland annat!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom denna server är så stor, aktiv och seriös. Med seriös menar jag med att det är väldigt många rollspelare i den och inte så många som håller på att larva sig och lallar runt, Vilket är SJUKT bra.
Hur hittade du Unive? Det var faktiskt mina kompisar som hittade den och tipsade om att den här servern var bra och väldigt seriös.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att bli rik och få många fina bilar, och bli omtyckt i staden. Jag hade velat gå med i något gäng eller skapa ett gäng. och att bli kriminell och dra in mycket pengar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har två stycken mål på unive, 1. att göra bra RP på servern och roliga servern, 2. att en dag driva ett eget kriminellt nätverk.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har gått över till bara unive, men jag spelade mycket på Swedish Knight innan jag hittade unive
Vad är ditt namn i verkligheten? 110000100000638
Vad är ditt discord namn? Zerǿ#2572
Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2007
Berätta om din karaktär. jan olofsonen man med en kriminal bakgrund på grund av hans far som är i nu läget 40år gammal. Pidor var 12år gammal när hans far lämna han i kartellens händer för dom bad honom göra det för att det behövde mer "resurser". jan Far med namnet janson var en soldat i Gulf kartellen då han också som liten blev tvingad till han med. han har nu i nästan hela sitt liv jobbat för denna kartellen. När folk fråga han vad han jobba som så sa han att han jobba på en vingård som va en täckmantel för deras knark nätverk. Pidor har nu bestämt sig för att fly från gulf kartellen då dom inte visa han respekt över allt hans hård arbetare han har nu sökt asyl här i Sverige och är ny inflyttad i Sverige. nu söker han ett nytt "nätverk" som respekterar honom och gör arbete som Pidor själv kan stå för. han har sen han vart liten blivit tillsagd att inte tjalla för tjallare i kartellen kommer aldrig tillbaks lärde det honom. jan Olofson fritids intressen är för det mesta att resa runt och uppleva och se nya saker.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive. Jag tycker också själv att min RP-nivå ligger på en väldig Bra nivå och det är ju bara något jag ser som något positivt. inom kort framtid så kommer jag även att börja streama på unive då jag förhoppningsvis kan uppmana folk att komma in och spela bland annat!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom denna server är så stor, aktiv och seriös. Med seriös menar jag med att det är väldigt många rollspelare i den och inte så många som håller på att larva sig och lallar runt, Vilket är SJUKT bra.
Hur hittade du Unive? Det var faktiskt mina kompisar som hittade den och tipsade om att den här servern var bra och väldigt seriös.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att bli rik och få många fina bilar, och bli omtyckt i staden. Jag hade velat gå med i något gäng eller skapa ett gäng. och att bli kriminell och dra in mycket pengar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har två stycken mål på unive, 1. att göra bra RP på servern och roliga servern, 2. att en dag driva ett eget kriminellt nätverk.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har gått över till bara unive, men jag spelade mycket på Swedish Knight innan jag hittade unive