Nekad Zerkoe | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerkoe

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Zerkoe#8263

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i stockholm, är 35 år gammal och heter Emil och hans bakgrund ska vara att han har varit uppväxt med en kriminell familj och har haft en pappa som är gäng kriminell och en bror som stöttat hans pappa. Min karaktär har också velat bli kriminell för hans pappa var det så han vill också bli det. Min karaktärs utseende är tunnhårig med mörkt hår och en mask som täcker ansiktet. Min karaktär låter ingen polis säga vad han ska göra och han älskar uppmärksamhet, trubbel och pengar. Emil har haft en oro för att han är orolig at någon eller att gäng ska komma efter honom så han jobbar diskret men effektivt. Emil gillar också bilar hans pappa hade många bilar eftersom han vad kriminel så att han började skapa ett intresse för dem och älska dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa till med att hålla en bra community och ha rp på en seriös nivå och hålla det verkligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska kunna ge båda personerna en chans eller båda gängen en chans att också kunna vinna så man kan hålla det rättvist

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive med genom kompisar som tippsade mi om den och den verkade intressant sen testade jag den och den verkade väldigt kul med en bra och aktiv community.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka