Inaktuell Zerkoe | Ansökan till Staff [RP] [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerkoe

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: Zerkoe#8263

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är för det första att jag älskar unive och tycker att det är en väldigt bra och välgjord server som skulle behöva mig i staff teamet eftersom jag är social och kan hjälpa andra inom yrket och är alltid öppen för att lära ut och lära mig själv. För det andra så är jag väldigt bra på att kunna argumentera och förklara vad som är fel och vad som är rätt. För det tredje har jag varit servervakt i cirka en och en halv månad och känner att jag vill kunna göra mer för unive och göra större skillnad vilket jag inte riktigt kan göra för nuvarande. För det fjärde så tycker jag att jag ska få bli en del av staff teamet för att jag är väldigt aktiv och kan väldigt mycket om just unive och personerna i. För det femte så tycker jag att jag skulle vara en perfekt match i staff teamet eftersom att jag kan sammarbeta med andra och alltid vara där om någon skulle behöva hjälp eller liknande. Men för det sista så behöver jag få vara en del av teamet för mina egenskaper fast nu vill jag ju inte bara sitta här och prata om alla mina egenskaper men om och när jag får bli en del av teamet kommer ni att få se mina bra och goda egenskaper det kan jag lova.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag inte tycker fungerar på unive är rpn just nu speciellt inom den kriminella rollen tex med dålig social rp och mycket hets tex att någon kommer fram till någon random som inte har gjort något och börjar rikta och skrika att de ska hoppa in i bilen eller liknande.

Men det andra som jag verkligen inte känner att det funkar är metagaming det är väldigt många som sitter och pratar i discord när de rpar vilket jag har märkt som servervakt och generellt. Ett exempel är många som går runt och rpar som vanligt men sitter samt i vc och snackar om vad som händer ingame tex om man har blivit dödad och då att någon säger vart man är och sen hämtar upp den personen vilket man märker eftersom att den personen har blivit mördad där det är omöjligt att hitta hen. Men det finns ju också väldigt mycket lallande tex någon som hoppar in i en bil och kör in i en massa personer och sen bara lämnar vilket förstör för andra som försöker ha en bra och rolig rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo det vi behöver göra är att bli hårdare med bans och få spelarna att verkligen lära sig vad som är fel speciellt de här lallarna de måste lära sig och inte bara åka runt och köra in i en massa personer och sen bara lämna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionellt i sin staff roll genom att ha respekt och kunna vara tålamodet och kunna argumentera väl och berätta för de som gör fel och vad de kan förbättra men också ta bra vara på servern och de i den så att alla kan få en bra och rolig rp.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga upp staff arbetet genom att vara aktiv varje dag efter skolan vilket är bra med tid.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen i slutet på oktober 2023 och har lärt mig så mycket under all den här tiden och ser fram emot att kanske få ta ett stort steg framåt?

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka