Accepterad zerko | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerko

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sune

Vad är ditt discord namn? 1.zerko

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sune Johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ansvarsfull, nyfiken, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växte upp i en ganska stökig miljö där kriminalitet alltid fanns runt hörnet. redan som ung drogs han in i fel kretsar och började med smågrejer som snabbt eskalerade till grövre saker. för honom blev det ett sätt att överleva och få respekt, eftersom han inte hade så många andra möjligheter. han är smart, tänker alltid ett steg före och litar inte på många. Samtidigt har han en egen kod han är lojal mot dem han jobbar med och sviker inte sitt gäng. även om han lever ett kriminellt liv försöker han hålla sig borta från onödigt våld och problem som bara drar uppmärksamhet. Nu har han kommit till staden för att bygga upp sitt namn och skapa kontakter. Han vill klättra inom den kriminella världen, tjäna pengar och få makt, men på ett smart sätt utan att åka fast. i framtiden är målet att ha tillräckligt med resurser för att kunna styra saker bakom kulisserna istället för att alltid vara den som tar riskerna själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös och realistisk rp där jag håller mig i karaktär och inte förstör för andra. jag gillar att bygga upp storylines över tid istället för att bara jaga snabba pengar eller action hela tiden. eftersom min karaktär är kriminell kan jag skapa rp kring planering av jobb, samarbeten, konflikter och relationer med andra spelare, både kriminella och civila. jag försöker alltid göra det roligt för alla inblandade, inte bara för mig själv. jag är också aktiv, lyssnar på regler och tar feedback om något blir fel. mitt mål är att bidra till en bra stämning på servern och hjälpa till att skapa intressant rp som andra vill vara en del av.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara fokuserar på att själv vinna ett scenario, utan att man också är med och gör det roligt och rättvist för den andra sidan. det innebär att man ibland kan låta saker gå emot en själv om det gör scenariot bättre. t.ex att man inte alltid försöker fly från polisen till 100%, utan kan spela ut en gripning på ett bra sätt så att det blir bra rp för båda parter. det handlar också om att inte powergamea eller göra orealistiska saker bara för att vinna. istället tänker man på helheten och att skapa en bra story där både du och motparten får något ut av situationen. Kort sagt: man spelar inte för att vinna, man spelar för att skapa bra rp tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har brutit mot regler tidigare, men inget allvarligt. jag tänkte inte helt på rp situationen och fokuserade för mycket på att vinna. jag fick en tillsägelse och lärde mig att det viktigaste är att göra bra rp för alla, inte bara för sig själv. efter det har jag blivit mer noggrann med reglerna och hur jag spelar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, metagaming, nlr, copbait, c-logg osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Väntar svar från mod+

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka