Vad är din steam profil länk? TheScary
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot
Vad är ditt discord namn? kermit#0588
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. En man som ska vara lite olaglig men kanske hjälpa några. Han ska förshöka få masor med pengar så han kan starta en rånar grup som ska heta devil tracers. Han ska få många snyga billar med hjälp av hans jäng.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag älskar att roleplaya det är det roligaste jag vet. Jag har letat efter så många bra servers och tilslut hitade jag unive.
Vad kan du bidra med till serverns RP? drama, mycket shut`outs, och myket mer. Men jag tängker att jag få se vad som händer om jag kommer in.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ?
Hur hittade du Unive? några av mina kompisar och youtube
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot
Vad är ditt discord namn? kermit#0588
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. En man som ska vara lite olaglig men kanske hjälpa några. Han ska förshöka få masor med pengar så han kan starta en rånar grup som ska heta devil tracers. Han ska få många snyga billar med hjälp av hans jäng.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag älskar att roleplaya det är det roligaste jag vet. Jag har letat efter så många bra servers och tilslut hitade jag unive.
Vad kan du bidra med till serverns RP? drama, mycket shut`outs, och myket mer. Men jag tängker att jag få se vad som händer om jag kommer in.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ?
Hur hittade du Unive? några av mina kompisar och youtube