Nekad ZER028 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZER028

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198928970779/

Ditt Hex-ID: 110000139bd441b

Vad är din discord tagg? pir0o

Vem var det som bannade dig? Pagge

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-01-07 022628.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lallade och var väldigt utråkad men min excuse är inte att jag var utråkad my bad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog en polis o då sprang jag iväg. mer speceifikt polisen som häktade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och kmr aldrig lalla runt så där igen och respekterar att jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg nåt men mest från när jag började spela så lallade jag o fattade inte spelet men med tid fick jag lära o känna spelet o förstod hur man skulle bete sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Snacka med polisen när jag var utråkad för han var ganska chill. Det vad jag skulle göra eller göra ingenting o ta min tid i fängelset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte realistiskt att ba slå nån från ingen stans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka