Nekad ZeR0 | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZeR0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859342219/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? ZeR0#7064

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Melker Olofsson är född 1990-05-16. Han är 31 år gammal. Melker är född i Jönköping och är oftast på gott humör men blir han arg så blir han riktigt arg, han är vanligtvis inte långtjurig förutom om någon snackar skit om hans familj och vänner. Han är väldigt intresserad av bilar och motorcyklar hans favorit mc märke är honda och han gillar tyska bilar. Han gillar också att hjälpa folk samt samhället överlag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag håller alltid en hög rp nivå, jag tramsar aldrig runt. Har ett vårdat och vuxet språk. Jag kommer göra mitt bästa för en bra rp på servern och om det är fler nya så kommer jag försöka hjälpa dem att förstå att det är seriös rp som gäller.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt stor server, som alltså har en stor spelarbas vilket leder till mer realistisk rp. Samt att försöka växa som twitch streamer.

Hur hittade du Unive? Genom twitch och högst upp på fivem listorna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bra jobb och ha seriös rp. Jag vill helt enkelt få allt så realistiskt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Sprida glädje och en bra rp nivå på servern. Jag rpar inte för pengar utan för realistisk rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har varit delaktig i Heartbreak som jag också är Mod på men servern har väldigt låg spelarbas och därför ser jag större möjligheter i Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det!

Tillbaka