Nekad Zepta | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zepta

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisa Chef

Vad heter du IRL? Hannes

Vad heter du på discord? Zepta#0591

Hur gammal är du? 15 om ca 1 månad 16.

Hur många timmar har du på Fivem? 617 på FiveM och alla är på Unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? VIKTIGT! Jag kommer inte att sitta som chef om jag måste sluta som gängboss, dock tror jag att det skulle bli en intressant RP. Jag vill bli chef på Marja-Lisas eftersom att jag tycker om att styra upp saker, bestämma över andra samt se till att saker fungerar så bra som möjligt. Jag är gängboss i maffian Cosa Nostra och som maffia vill man styra så mycket som möjligt i staden. Om jag blev chef skulle rp:n bli väldigt intressant. Jag som boss åker redan runt i kostymer m.m, så jag skulle inte behöva ändra min klädstil särskilt mycket. Jag som person är en ledare som gillar att bestämma. Jag har aldrig inställningen att jag alltid har rätt utan tar alltid till mig kritik på bästa möjliga sätt. Jag skulle försöka rp:a på ett så bra sätt som möjligt. Mitt mål är att inte sticka ut för mycket. Som chef är det ett perfekt alias till polisen, och det kommer att kunna hjälpa mig i många situationer. Jag kommer absolut inte att försöka göra jobbet till någon kriminell organisation utan kommer att hålla det lagligt, förutom mig själv då. Min plan är att använda firman som en pengatvätt där jag kan visa polisen vart mina pengar kommer ifrån ifall de skulle göra en granskning. Detta är något som jag kommer att rp:a på i hemlighet och detta ska inte VD eller vice-VD känna till. Att hålla koll på ekonomi och anställda har jag bra koll på, utifrån att jag har suttit som gängboss under en längre tid. Jag kommer att kunna hålla intervjuer och jag kan själv ta beslut ifall personen passar på arbetsplatsen eller inte. Jag kommer att försöka smyga in lite drag av kriminaliteten när jag jobbar inom firman. Det är dock ingenting som kommer att ta överhanden utan jag kommer att försöka sköta mitt jobb snyggt och smidigt. I form av tid så är inte den kriminella delen av min rp något som tar upp 100% av min tid. Som boss har jag personer som jobbar åt mig och det skulle förbättra rp-nivån om jag inte alltid följer med på alla scenarion. Intervjuer skulle jag ta ansvaret för att hålla regelbundet samt att se till att personalen sköter sig. Jag håller alltid en seriös rp-nivå när jag spelar, det är något jag vill att mina arbetare gör också. Sker lall under arbetstid har jag inga problem att sparka dem. Jag tror dock på en andra chans, så tror jag att dem har potentialen så är inte sparken det första valet. Bilfirman kommer att kunna vara en plats där nya som erfarna rp:are får en plats att utveckla sin rp. jag tror att nya rp:are behöver en plats där de kan utvecklas och bilfirman är en ganska bra plats för det. Då skulle de kunna vara provanställda och jobba men en erfaren anställd, eller arbeta under tillsyn så att attling flyter på. Utbildningar är något som jag skulle kunna sätta upp för rp:ns skull, men jag är inte 100% på om det behövs då jobbet inte är särskilt extremt invecklat. Jag har inte tidigare haft en chefsroll eller liknande inom marjalisa så jag vet inte om det finns, men personalansvariga skulle kunna vara en bra idè. detta skulle jag endast använda mig av om jag totalt litar på deras omdöme, och de är bra rp:are. Jag som chef skulle lägga tid på att utveckla arbetsplatsen till dess fullo och se till att arbetsplatsen flyter på. Som chef sitter jag under VD, och då ska jag såklart lyssna på vad de tycker. Om nya saker ska införas ska jag har möte in-game där vi lägger förslag och idèer på vad som ska göras. Regelbundna utskick av att vi söker anställda är en självklarhet när det behövs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har under ca 1,5 månader suttit som gängboss i Cosa nostra, det är inte något jag tänker sluta med. Som chef på marjalisa kan jag ta mycket kunskap från de rp:n då jag hanterar anställning av medlemmar osv. Jag har alltid möten ingame där jag kommer om personen passar till gänget och det kan jag ta nytta av. Jag har tidigare jobbat inom de lagliga jobben, både som sjukvårdare men främst polis. Jag har många gånger handlat på bilfirmorna och har lagt märke till hur det går till. jag har dock aldrig arbetat där. Jag lär mig saker mycket snabbt och jag skulle därför inte se det som ett problem att jag inte arbetat där innan. Att bestämma och styra saker har jag alltid haft med mig och detta gör att jobbet skulle passa mig. Jag försöker alltid att lära mig nya saker och den egenskapen gör att jag kan anpassa mig väldigt fort. faktura-systemet är jag väl bekant med efter polisjobbet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Alonso Hernandes. Han är 23 år gammal och bor i en stor villa i stan. Ofta när man tänker på kriminella så kopplar man det till misslyckade personer. Alonso är annorlunda. Det till misslyckade personer. Alonso är annorlunda. Han är personen som tänker och agerar. Under sin uppväxt har han ofta grupperat sig med de populära personerna, han brukade inte hänga med de “naturligt kriminella” som har haft en mycket svår uppväxt. Han har alltid haft en mamma och pappa som bryr sig, ändå valde han den kriminella vägen. han är erfaren av ekonomi och har egenskapen att bestämma över andra. Han är personen som tänker och agerar. Han planerar på ett annat sätt än de flesta. Han är ute efter att överlista. Alonso har alltid haft ett intresse för bilar, fester och vänner. Detta har lett till att han alltid strävar efter att lyckas. Han är ingen följarperson, han är en naturlig ledare som gillar att bestämma, och han gör det på rätt sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelar varje dag förutom när jag är bortrest. Jag spelar på helger och lov (ibland reser man dock bort, men det är inte särskilt ofta).
På måndagarna brukar jag spela mellan 16 och 23.
På tisdagarna brukar jag spela mellan 16:30 och 23.
På onsdagarna brukar jag spela mellan 15.20 och 23.
På torsdagarna brukar jag spela mellan 15.30 och 23.
På fredagarna brukar jag spela mellan 14:30 och 23.
På helgerna spelar jag mellan 12 och 03.
Snart är det lov och då kan jag spela mycket längre varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag såklart göra. Jag har spelat på servern under en lång tid och har en massa kompisar här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
+rep hade varit riktigt intressant men om det inte fungerar och du inte fixar att hålla i både gäng och marja-lisa så blir du av med den på 1 sekund. men ja har sett dig rpa så ja tror du skulle fixa att hålla i den här iden.

Välutvecklad idé men tyvärr kommer det inte att fungera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka