Nekad Zenvu | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenvu

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314341902/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Zenvu1337#4724

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Pontus Öberg har precis kommit in i 40 års krisen och vet inte riktigt vad han ska göra med livet. När han växte upp hade han det tufft för att han har en sjukdom som gör att han inte kan ha hår och därför vill han ha revansch på dom som mobbade han. Han bär nästan alltid hatt för att dölja hans hår så han inte får några taskiga kommentarer. Pontus har väldigt starka känslor för sin Mormor som hjälpte han under sin uppväxt. Han har ett väldigt starkt intresse för golf för han tycker det är en fridfull sport där ingen dömer han för hans utseende.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag ser fram emot den höga rp och jag vill gärna bidra med den som kriminell. Jag kommer att följa alla regler inom kriminaliteten för att underlätta jobbet för alla Staffs . Jag tycker även att jag har haft riktigt roligt dom senaste dagarna när jag har spelat här och jag vill gärna börja spela här på en högre nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bidra till att få servern att växa större och jag vill gärna testa några nya grejer då jag inte har sett någon t:ex råna en bank eller säljt knark.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på mitt recommended på youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att få ett gäng som jag kan hänga med och bidra till det kriminella med och kanske råna några personer enligt reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server

Nekad, Utveckla "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"
//FusionTear

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka