Nekad Zenvu | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenvu

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården Regionschef

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? Zenvu1337#4724

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 243 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att cheferna har hoppat fram och tillbaka och vi har inte haft en enda chef som har varit chef i över 3 veckor och jag vill ändra på det. Varför just jag ska bli chef är för att jag tar jobbet seriöst och jag kommer hjälpa alla så snabbt som jag kan och jag är aktiv oftast 4+ timmar om dagen. Jag kommer försöka förbättra rpn genom att läga grundläggande utbildningar om hur man gör i varje scenario.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är då att jag har haft 3+ olika chefer och jag är för tillfället kirurg det högsta man kan vara förutom biträdande och chef så jag kan rpa bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pontus Öberg och han är 20 fyller 21 år han har gått på Karolinska institutet och varit intreserad av sjukvården enda sen han kom till staden Unive. Han gillar att göra mycket saker på fritiden som att festa med vänner och han har ett stort bilintresse. Min karaktär är även helt besatt av att gymma. Pontus ansökte om att få jobba på sjukvården men han hade för lite jobbtimmar så han hamnade i en djup depression då han endas satt hemma och käkade skit och kollade på filmen och tv serier. Men efter ett bra tag och lite uppmuntran av sin goda vän Hasse så försökte han bli praktikant. Han lyckades gladligen och fick sedan jobbet. Han jobbade och jobbade för att klättra i rang så han skulle få reda mer och mer personen med olika sjukdomar. Till sist blev han det högsta han kunde och då kände han sig nöjd med livet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag om jag inte åker på semester eller liknande

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag tycker fortfarande rpn inom sjukvården är jätterolig.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka