Nekad Zenvu | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zenvu

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla-Karins

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? Zenvu1337#4724

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 100 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att Ulla-Karins inte har haft chef på länge och jag känner att det borde bli ändring på det. Varför just jag ska bli chef är för att jag har en hög rp-nivå och jag känner att jag vill fortsätta med min rp upplevelse nu när jag kan väldigt mycket om sjukvården så skulle det vara kul att testa på någonting nytt som att sälja bilar. Jag vill bli chef på just Ulla-Karins för att jag känner att dom har lite roligare bilar än alla andra som t:ex husbilar och liknande och eftersom jag spelar för att ha roligt så vill jag bli chef på Ullas. Dessutom så har jag haft vänner där som har rekommenderat att jobba på Ullas så jag har fått ett bra intryck på jobbet och jag känner att jag vill börja jobba där. Jag vill även jobba på Ullas för att jag alltid få mina kunder att gå ut ur min byggnad med ett stort och brett leende på läpparna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt jag har haft vänner som har jobbat på Ulla-Karins men även på Marjas och Brittas så jag vet lite hur det går till och jag har även köpt bilar från Ulla-Karins så jag vet hur det går till.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pontus Öberg och han är 22 år gammal. Som ung blev han ofta dåligt behandlad av sina föräldrar, han blev ofta misshandlad och ibland fick han inte mat på kvällarna. Han har haft en tuff uppväxt men klarade sig igenom allting. Han har en utbildning inom sjukvården och har jobbat kring sjukvården i några år nu och han börjar känna att det är lite uttråkande på sista tiden så Pontus har sagt åt sig själv att han ska ta nästa steg nu alltså att börja jobba på Ullas. Pontus är en omtänksam person som alltid vill att folk ska bli glada även om dom inte har den trevligaste attityden eller språket.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varenda dag i ungefär 3-5 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart det finns ju så mycket annat man kan göra på unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på den bästa ;)

Har du läst våra Regler? Ja såklart.

Du Ponta ö nämn dem personerna som duvet har jobbat på bilfirmor.
För att jag känner dig ganska bra och som vitt jag vet så känner du ingen sådan. Sen tycker jag heller inte att man ska bli chef om man ljuger i sin ansökan

Hehe nej, har inte sett någon som +repa sig själv lät lite dumt så pålyste det bara ta det lugnt.

Du Ponta ö nämn dem personerna som duvet har jobbat på bilfirmor.
För att jag känner dig ganska bra och som vitt jag vet så känner du ingen sådan. Sen tycker jag heller inte att man ska bli chef om man ljuger i sin ansökan
varför har jag ljugit jag känner ju Rasmus min goda vän?

Tillbaka