Nekad Zenvu | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenvu

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2007

Vad heter du på discord? Zenvu1337#4724

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar brukar jag spela 14-17 och 19-21 och på helger kan jag nästan spela hela dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 89 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle rpa på samma sätt jag gör nu bara med mer uppmärksamhet i och med att som servervakt har man ett ansvar över att hålla koll på omgivningen runt om kring en. efter som jag redan klippar allt så kommer jag fortsätta med det för att kunna visa bevis till mods/supports och få hjälp av dom. jag skulle hålla mer koll på vilka som bryter mot regler och som bara lallar runt och ge dom kick. jag skulle också dva bilar som bara står mitt i vägen så att vi har en server med rena och välskötta vägar så man slipper dö i trafikolyckor för att det står en bil mitt i vägen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varför just jag vill bli servervakt är för att jag träffar på så många lallare om dagen att jag knappt kan räkna och jag tycker det är skittråkigt när jag bara vill rpa. Speciellt nu när jag är sjukvårdare så skulle jag behöva bli servervakt för att folk hoppar in och kör iväg med våra ambulanser. Och jag känner mig alltid så maktlös när något sådant händer och därför vill jag faktiskt kunna göra något åt saken.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? itt mål med att bli servervakt är att jag ska kunna skärpa till de människorna som inte beter sig och som gör fel, och göra Unive staden till en bättre plats så alla spelare på servern kan trivas och få en så bra tid som möjligt med många roliga scenarion . Jag vill göra Unive till en RP server där inte Lall och annat trams inte existerar. Jag vill få Unive till en så verklig server som möjligt genom att varna de människor som inte vill det. Jag tror faktiskt att med mina varningar så kommer folk att börja skärpa och tänka till. då kommer de att kunna utveckla sin egna RP nivå också

Varför ska just du bli servervakt? Jag skulle säga att jag är en seriös och ordningsam person som håller sig till de regler som finns. Jag tycker inte om personer som inte kan vara seriös och bara förstör för andra som faktiskt följer reglerna och spelar RP servern för att RP:a och inte tramsa sig. Varför jag söker till att bli servervakt är för att Få ett slut på allt lall och trams eller i alla fall bekämpa det. Det är just dethär med seriösheten inom servern och ordnings-samheten som jag vill förbättra

Varför vill du bli servervakt? Som jag sa ovanför så vill jag bli servervakt för att jag vill göra servern lall fri i och med att det händer att folk går in och lallar eller bara följer ej reglerna. vill också göra det så att de nya kan få en bra chans att kunna växa inom RP:andet för att jag själv tycker att det är det bästa spelet. Jag har kört länge på spelet och har själv växt hyffsat bra. Nu vill jag ta steget längre och ta ansvar och bli servervakt och ta lite ansvar i och med att jag har kört på servern ett tag nu och känner att jag är redo.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en del kommandon men jag kommer bara ta upp dom som jag tror är nödvändigast. 1. /kick id för att kicka nån från servern. 2. /svban en ban som varar i 30 min 3. /dv för att ta bort billar som står mitt i vägen utan en ägare i närheten. 4 /toggleid ser id utan att använda page down.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång för power gaming när jag var ny men jag lärde mig snabbt vad som var fel och jag kommer inte göra om det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka