Accepterad Zensy | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chapo11

Aktiv Medlem
Meddelanden
366
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198896454015/

Ditt Hex-ID: 110000137cd197f

Vad är din discord tagg? zensy#4916

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? discord servern

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discord ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev något dåligt om servern men jag skämtade men jag fattar att inte Philip tar det som ett skämt och jag är så hemskt ledsen och kommer aldrig göra det igen om jag får komma tillbaka. Jag har spelat på servern i över 1 år och har varit mod på servern innan så jag kan alla regler och jag vet hur man beter sig det var bara att jag var dum och tänkte mig inte för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt skrev att servern var dålig i general chatten och vet inte ens varför men jag ångrar det och jag lovar att det inte kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig då jag skrev att servern var dålig och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag ångrar det och det kommer aldrig hända igen jag lovar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Började spela för runt ett år sedan på multistaden/unive och blev bannad lite då och då i början men vem blev inte det liksom. Man var ny och gjorde dumma saker men efter det har jag inte fått en enda ban och rpat väldigt bra som både kriminell och andra jobb väldigt länge. Har även haft mitt egna gäng för ganska länge sedan, det var runt januari jag hade det gänget och det blev inte nedstänkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt och inte skrivit så som jag gjorde och jag ångrar verkligen det och om jag får unbann kommer det aldrig hända igen då jag vet att jag kan sköta mig och tycker att jag kan få en andra chans, skulle uppskatta det väldigt mycket :) Jag skulle gärna vilja ha unbann från discorden så att jag kan komma tillbaka till servern och vara delaktig i unive's community och kunna rpa igen med mina polare. Jag kan sköta mig bra och det vet jag och det jag skrev kommer jag aldrig skriva igen. Jag vill bara kunna rpa igen och ha kul på servern och bidra med en bra rp på en hög nivå. Jag vill utveckla servern det bästa jag kan och på de sätten jag kan hjälpa till på, och vill komma tillbaka till servern mest av allt. Jag har lärt mig nu av min ban och är redo att komma tillbaka med ännu högre nivå och nu är jag mycket mognare också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Att inte skriva dåliga saker även fast det är på skämt för att det är väldigt orespektfullt och det slutar inte bra i slut ändan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka