Nekad zenqy2 | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zenqy2

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/badsalt-/

Ditt Hex-ID: 11000010f823189

Vad är din discord tagg? Zenqy#0917

Vem var det som bannade dig? Philip320 tror jag. Oklart

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kommer inte fram något meddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Döpte om mig till thephille320 för att jäklas lite med Philip. Bytte sen till thezenqy320 och kort därefter blev jag skickad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra satt och snackade discord när vi fick tanken att jäklas lite / irritera philip genom att döpa oss till namn såsom thephille320 eller qirkz320. Iallafall så döpte jag mig till thephille320 och en stund senare så blev philip inte så glad av det om jag minns rätt. Iallafall så fick jag en tillsägelse om att byta omedelbart vilket jag gjorde. Från att heta thephille320 så döpte jag om mig till thezenqy320 vilket i princip har samma mening som tidigare ( att irritera philip ). Och med tanke på tillsägelsen jag redan fått så var detta nog antar jag och därför blev jag skickad från dc och servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ska jag vara helt ärligt så är det en korrekt ban. Hade jag suttit i Philips sits så hade jag gjorde detsamma. Inte konstigt att han bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är på telefonen så kan inte skriva riktigt ( kommer inte in på datorwebben ). Men har iallafall blivit bannad för powergaming x3, sunt förnuft, ooc ingame och blacklistad pga kall, earrape. Har iallafall lärt mig att använda vårdat språk, rpa som om det vore riktiga livet alltså sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart. Bara skitit i att ändra namn och bara låta mitt namn vara som det var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Blir jag unbannad så kan jag garantera er att jag inte kommer göra om samma misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka