Accepterad Zenqy | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenqy

Icke Medlem
Meddelanden
420
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/badsalt-/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 02:20

Vad är din discord tagg? Zenqy#6969

Vem var det som bannade dig? JagHeterIsak#1337

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Failrp, sunt förnuft. Kör iväg vid ett vanligt trafikstopp och skjuter. ~^1Abdi. Återstår: 6 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag bröt mot reglerna sunt förnuft / fail rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte runt i staden med min divo, fick sen sladd med den vilket resulterade till att snuten valde o stanna mig. Istället för att stanna så valde jag att gitta därifrån o ta snutjag istället, sköt därefter mot snuten vilket resulterade till min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt korrekt, bidrog inte till någon bra rp i det läget alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming x 2. Körde upp på bergen med icke offroad bilar, lärt mig genom att använda mig utav sunt förnuft.
Nazism, lärt mig genom att tänka till innan jag gör något. Nu när jag inte tänkte till så resulterade det till en ban vilket jag förstår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, exempelvis att stanna för polisen o följa hans order, skulle varit en mycket bättre rp nivå ifall detta gjordes.
Nu i detta fallet så tänkte jag att jag inte ville åka fast då jag hade illegala saker på mig, men nu när jag tänker efter så har de ingen giltig anledning att söka igenom mig. Satt ja, jag hade kunnat gjort annorlunda i den situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som tidigare sagt, ja. Hade kunnat bidra med en mycket bättre RP nivå ifall jag bara tänkte efter lite bättre och försöka ta den bästa utvägen, vilket då i detta fall var att stanna för polisen o låta de göra ett vanligt trafikstopp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka