Zenqy | Ansökan till Support [Farida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenqy

Icke Medlem
Meddelanden
420
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Zenqy#6969

Ange ditt födelsedatum 14 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16:30 - 23:00
Tisdag: 16:00 - 23:00
Onsdag: 16:00 - 23:00
Torsdag: 14:30 - 23:00
Fredag: 15:50 - 04:00+
Lördag: 14:00 - 04:00+
Söndag: 14:00 - 23:00

Berätta om dig själv Liten kort fattning: Jag heter då Leon och är 14 år gammal! På fritiden så tränar jag fotboll, spelar fivem samt hänger med polare! Mitt intresse för servern ligger på en hög skala då det finns riktigt gott folk i detta communityt. Som person skulle jag klassa mig själv som en omtänksam person men även en snäll sådan. Självklart kan det hända att mitt psyke går lite obalans o därför så kan jag ha en ganska dålig attityd. Men detta kommer då bara fram ifall jag känner att den personen jag har kontakt med är otrevlig / inte visar någon respekt alls. Mitt mål på multistaden är att försöka komma upp i en så hög RP nivå som möjligt. Det finns absolut saker jag kan jobba med, men allt kan inte bli gjort på en dag.

Vad skulle du göra om du blir staff? Ifall staff-rollen hamnar i mina händer så skulle jag defenitivt se till så att communityt får den hjälp de behöver. Allt från frågor i discord till ingame hjälp. Skulle satsa alla mina krafter på att hjälpa communityt så att de får en så bra spel upplevelse som möjligt. Brukar oftast sitta i forumet och kolla vad folk har skrivit för ansökningar m.m, och det kommer jag även fortsätta att göra ifall jag blir staff.
Ifall ett scenario har gått fel till / snett så kommer jag alltid att försöka reda ut det på ett bra sätt. För mig gäller det att aldrig vara partisk och att alla ska känna sig nöjda i slutänden. Sen om någon tycker jag tagit fel beslut så är jag alltid öppen för kritik. Vill man göra en staff-anmälan så är det fine, vill själv se vad spelarna tycker och tänker och vad jag skulle kunna förbättra. Målet som staff är att försöka göra så mycket staff arbete som jag kan. Vill att alla ska ha ett leende på läpparna och inte känna någon slags av deppighet. Vet mycket väll att rpandet kommer att minskas för min del då staff arbetet prioriteras först, men det är jag redo för. Jag ska försöka bidra med den glädjen jag kan och jag ser verkligen framemot att få samarbeta med de andra fantastiska staffsen i staff-teamet.
Ska verkligen visa vad jag går för och vad jag kan leverera till spelarna.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan mars månad.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Har tidigare varit staff här där jag senare valde att avgå. Nu några månader senare så har jag fått en feeling för staff-arbetet igen och det är därför jag sitter o gör denna ansökan. Har ett otroligt stort intresse för servern och därför lägger jag ned tid och kraft på den. Är här för att hjälpa folk att få svar på de frågor de behöver hjälp med, är det något problem etc så kommer jag alltid att finnas där.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Skulle göra allt som krävs för att spelarna ska känna sig nöjda och trygga. Vet själv att kraven är stora och därför så kommer jag satsa allt jag har, oavsett vad. Kommer vara en aktiv ''staff'' som utför sina uppgifter på ett bra och lovande sätt. Nu när det ändå är lov så sitter jag oftast uppe rätt så sent, snackar om 5-6 tiden på morgonen. På kvällarna, som jag oftast märker dåra så brukar en ''del'' spelare tro att det är fritt fram med att göra vad man vill. Då är det bara positivt ifall det finns en staff som kan agera vid dessa tiderna, som i detta fallet jag skulle kunna göra. Sist men inte minst, är det nån slags fråga folk behöver få svar på så finns jag här.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja. Har tidigare varit staff här 2 gånger där jag lärt mig en en otrolig mängd saker. Skulle säga att jag kan nästintill allt gällande staff-relaterat.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Lista över kommands jag kan atm, kan vara nått jag missat. Allt är relaterat till ingame.

/sqlban - Bannar personen

/sqlunban - Unbannar personen

/sqlsearch - Du söker upp steamnamnet där du sedan får en kod, denna kod kan du använda dig utav ifall du ska banna någon via /sqlbanoffline.

/sqlbanoffline - Som jag sade ovan. Du får en kod som du sedan bannar den personen som ska bli bannad.

/kick - Kickar ut någon från servern.

/goto - Går till den spelare du valt att gå till.

/bring - Bringar den spelare du valt.

/tpm - Du tpar till den waypointen du satt på mappen.

/spec - Du speccar en viss person du själv valt.

/dv - Du tar bort fordon, ifall du vill ta bort flera åt gången kan du skriva en siffra därefter. Tror siffran handlar om hur stor yta du vill ta bort.

/setjob - Du ger över ett jobb till antingen dig eller någon annan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, det skulle jag kunna säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Har spelat på Multi sedan mars, kommer garanterat vara kvar här ett bra tag till.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja. Det är så att jag har aggressionsproblem, kan vara bra att veta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka