Zenqy | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenqy

Icke Medlem
Meddelanden
420
Reaction score
39
Användarnamn: Zenqy

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Zenqy#4788

Ange ditt födelsedatum 24 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00 - 06:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Hade gått på varenda /report och se till så att problemet blir löst. Skulle även hålla utkik i ''väntar på support'' och se till så att folket får den hjälp de behöver. Ifall nått fel har uppstått kring några personer så går jag alltid på bevis och aldrig ord mot ord. Är alltid opartisk oavsett vad och går på det jag sätt eller det bevismaterial jag har fått. Kommer alltid försöka att ha en bra kontakt med andra staffs och berätta saker och ting som de inte är medvetna om, exempelvis om en spelares ban inte ska kunna överklagas m.m.

Om vi säger att en spelare gått in på greenzone och smattrat ned alla där, då skulle jag direkt lägga en p-ban då det inte är något snack om saken ( Grovt ). Om det däremot är så att en person gjort något mindre grovt ( Milt ) så skulle jag först berätta vad för fel personen har begått samt försöka förklara vad hen kan tänka på till nästa gång så att det inte uppstår igen.
Sist men inte minst så hade jag prioriterat mitt staff arbete före allt annat oavsett vad.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Har som sagt varit staff tidigare här men blev sedan av med den pga ett misstag jag gjorde som inte var okej någonstans. Alla kan göra fel, men i slut änden så har man iallafall lärt sig en läxa vilket jag har gjort. Tyckte det fungerade bra då jag hjälpte väldigt mycket folk samt fick saker och ting fixat. Under hela resan som staff så har jag lärt mig enormt mycket vilket jag är otroligt tacksam för.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit staff här som jag nämnde tidigare. Har haft ansvaret för att ta reports, supports samt kika in i forumet och läsa ansökningar.

Vad kan du om skripts? Nästintill ingenting, men är öppen för att lära mig.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna utveckla servern till bästa möjliga sätt samt hjälpa till med det som behövs. Är som sagt servervakt nu och ser otroligt mycket reports som inte blir tagna, fullt förståeligt att staff teamet har fullt upp och då är det bra att jag kommer in i bilden då jag kan ta reports med tanke på den höga aktiviteten jag har.
Kommer inte bara vara inne på servern, utan även inne på forumet för att kika på ansökningar såsom banöverklagan, whitelist ansökningar m.m. Kommer alltid ge positiv feedback och även försöka berätta vad de kan förbättra med sin ansökan.
Har två skärmar ( En med discord + en med game ) vilket är en fördel då jag snabbt kan se ifall någon sitter i ''väntar på support'' som jag sedan kan hjälpa. Är aktiv otroligt mycket på kvällarna/nätterna då det brukar vara som mest kaos enligt mig. Då kan det vara bra att ha en staff eller två som kan se till så att servern är under kontroll. Jag tror verkligen att jag har mognaden och kunskapen för att ge spelarna en bättre upplevelse här på servern vilket troligtvis kommer märkas ifall min staff ansökan blir godkänd.

Mvh Zenqy

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på nån annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Självklart

Senast ändrad:
My g måste få sin staff rank tillbaka han va riks duktig Lycka till akhi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka