Accepterad zenor11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zenor11

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rami

Vad är ditt discord namn? zenor11

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike wakowski och är 26 år. hans hoppa innan de var fotboll han satsa på fotboll stjäna som liten. han har upplevt stökigt och bråkig uppväxt som liten då hans mamma och pappa ofta bråkade. Sedan när mike gick i 6an så sklides hans föräldrar. då vart mike ledsen och sur han börja umgås med äldre personer och för starta de med att ta cyklar sen blev det barra större och större han gick med i ett gäng och då börja han med inbrott sedan så kom han in på hvb men efter de var de värre och han börja sälja droger. Sedan fick han höra att hans pappa gått bort. Efter de fick han ett erbjudande om mycket pengar och skulle döda en person han gjorde de sedan fick han pengarna och försökte komma ut ur de kriminella efter de och skaffade en flickvän och en familj och köpte ett fint hus i malmö sedan forstatte det bra för han och hans familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ska köpa kriminella rollen och bidra med en social rp utan skjutnigar. och hålla mig till alla regler. och kmr spela på en hög rp nivå. min rpa kmr va unik för jag kommer rpa enögd med en ögonlapp som jag hitta under tiden jag va icke medlem så på de sätter kmr min rpa va unik.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för på sidorna så det blir kul för båda i ett scenario. och tex så båda kan vinna scenariot . då de gör scenariot kul för båda sidorna. och då blir de roligare scenarion det är viktig att det är roligt för båda parterna i scenariot även om man vinner eller förlorar så ska båda haft de roligt under scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= du dödar någon utan bakomligande scenario och är rdm när du dödar ngt utan anledning. VDM= när du använder din bil som VAPEN NLR= när du har dött sen efter de ska man inte koimma ihåg n¨ått men om man gör de är de nlr Suntförnuft= tex som när du gär ngt overkligt ingame som tex hoppar 100 meter upp med en cross i luften som de vore normalt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de är jag har tidigare rpat på bryggeriet roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka