Nekad zeno0. | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zeno0.

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
262
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot karlsson

Vad är ditt discord namn? zeno0.

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. han heter Elliot johansson och är 23 år gammal. elliot är relativt ny i staden så han känner inte så jättemånga. men han har lärt känna några som heter mike, wille, curtis och dom har blivit ganska bra vänner . elliot är en väldigt positiv och glad person. Elliots hobby är att åka bil, att ta promenader och att fixa bilar, eftersom att han har spenderat mycket tid men sin pappa i garaget. Elliots dröm är att jobba i en verkstad och meka med bilar. Elliot gillar många sportbilar speciellt lamborghini både nya och gamla lambos till exempel lamborghini huracan och en countach. Elliot är uppväxt i ett väldigt fint område i stockholm så han håller inte på med alkohol eller droger han föredrar mest cola och godis. Elliot är uppväxt med en pappa som är 56 år gammal och en mamma som är 54 år gammal. Elliot har även en lillasyster som är 17 år gammal. Elliot har en väldigt bra relation med sin familj och snackar med dom ofta. Elliots favorit maträtt är hamburgare och pommes med ett stort glas cola.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja började spela på unive tidigt 2021 tror ja gick in förtsa gången på servern 2020, så ja har hängt med ett tag och vill nu komma tillbaka efter en lång paus, vad kommer ja bidra med? jo jag kommer bidra med framgångsrika scenarion roliga scnerion och scenareion som även är roligt för motpartnen, att spela ska vara kul och det blir ju inge kul for motpartnen om man bara spelar för makt och pengar och för att vinna hela tiden, ett scnerio kan va roligt även om man "förlorar", så jag kommer bidra med framgångsrik, bra, roliga och värdefula scnerion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att inte "vinna", man ska spela för att motpartne ska ha kul och för att dom ska vinna för om motpartnen gör det samma så blir det ju kul för båda att spela spelet så kan man gå ut ur snceriot sen utan nån sur min :)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jadå det har jag, t.ex. rdm random death match att man dödar någon utan andling alltså bara för att man kan, vdm när man använder ett fordon för att skada eller döda någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, som sagt har kört sen 2021 och har mycket erfarenhet. sen har ja mognat till sen ja sist spelade så har defentiv lärt mig mer om rp och livet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror ja inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka