Nekad zeno0. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zeno0.

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
262
Reaction score
75
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162135954/

Ditt Hex-ID: 110000147a31592

Vad är din discord tagg? zeno0.

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde en grej när jag var staff som var koruption eller det blev ju flera grejer men allt hände på samma sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag speccade ett scenario sen bad ludde mig att komma i en vc för att snacka där på han frågor mig om jag har gjort något korupt där jag först tvekar på att fråga men sen väljer attt säga ja då ärlighet räcker längst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag ångrar mig extremt mycket jag gjorde fel och det är inget jag förnekar jag tar på mig det jag gjorde. det jag ber är om en till chans om ludde tycker jag förstjänar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger men jag och ludde kollade igenom dom och diskuternade även dem, många är felaktiga men många även rätt placerade dock så är 90% av alla under 2022 och 2021 då jag började spela tidigt 2021 och var ung o inte förstod rikigt, men har blivit betydligt bättre med tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som hände var att jhag tog hand om ett ärdende sen började jag "flexa" men mina helper perms vet inte om just flexa är rätt term för det jag gjorde men jag noclipa framför dom bringade en person till ett garage sen bringade tillbaka och även snakcade med dom ic när jag hjälpte dom med sitt scnerio så det blev halv ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort, jag fattar att jag aldrig kommer kunna va me som staff igen allt jag ber är om en ny chans som medlem på servern och möjlitiv krim i framtiden. vill även tilläga att den här överklagan blev ganska kort då jag inte ser någon andleingen med att försöka smöra eller säga bortförklaringar och tycker det räcker med att bara vara ärlig och säga presic det som hände då det blir enklare för er och mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka