Nekad zeno0. | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zeno0.

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
262
Reaction score
75
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162135954/

Ditt Hex-ID: 110000147a31592

Vad är din discord tagg? zeno0.

Vem var det som bannade dig? makavelli

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag "rdm och suntförnuft"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit i ett sncerio där 3 st pertson hade kidnappat mina vänner och skulle göra butiksrån vilket vi inte visste först sen säger min vän att dom ska göra butisk råd med dom så jag och en till vän går bakom butiken och en av dom springer bak så jah skjuter han så går jag fram till butiken och skjuter dom som har mina vänner gisslan sen blr jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban då jag gjorde fel och fick stå mitt kast och förstår till 100% varför makavelli bannade mig och vill säga tack för att kunde prata ut det med mig och gav mig en "mild ban"

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ganska många bans många är korta 1 dags ban som hände när jag började spela unive tidigt 2021 så har gjort mke fel då jag var en dum idiotiskt p12a.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle låtit dom gjort rånet och inte skjutit ner dom. vill även säga att jagganska nyss kommit tillbaka till unive eller nån månad sen så föröker fof att passa in och verkligen komma in i mitt rpa mode det är ingen bortförklaring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen och jag ber om ursäkt för det jag gjorde, jag fick indragen krim av det jag gfjorde men jag köpte ny några timmar efter då jag gillar att spela unive med mina vänner så återigen tack för den mild bannen och fattar till 100% om du vill att jag ska sitta av den men jag ber dig om en skill chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Att du inte kan grundreglerna efter 73 bans e lite oroväckande. Så tycker du får ta en funderare på detta. Näsdta gång kanske de blir pban direkt med tanke på att du fått 73 chanser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka